Area for Ads

مفتاح دوت مى | مفتاحك لعالم أجمل

Saturday, March 8, 2014

هجوم شديد على شيرين بعد حلقة اليوم من ذافويس The Voice

هجوم لاذع على شيرين بعد حلقة The Voice.. ومستخدمو تويتر: ''تستحق القتل''


هجوم لاذع على شيرين بعد حلقة The Voice.. ومستخدمو تويتر: ''تستحق القتل''

شيرين خلال حلقة The Voice


شن مستخدمو مواقع التواصل الاجتماعي ''فيس بوك'' و''تويتر'' حملة شرسة على أسلوب وضحكة وملابس شيرين، وبكائها أثناء غناء المتسابقة ''وهم'' خلال حلقة السبت، من الموسم الثاني ببرنامج اكتشاف المواهب الغنائية ''the voice''، واجتمعوا جميعا على أنها نقطة سوداء بالبرنامج.

فقال أحد مستخدمي ''تويتر''، ''شيرين تستحق القتل، لأنها فضحت مصر فضيحة كبري في البرنامج''، وعلقت أخرى على ضحكتها قائلة ''ضحكة شيرين تصيبني بدوار البحر''، وعن طريقة حديثها قال أحدهم ''الشئ اللي اسمه شيرين كل ما يتكلم ينرفزني''، وتساءل آخر ''هي شيرين دى امتى نترحم منها بقى''.

كما قال مستخدم آخر ''التاريخ هيذكر أن شيرين أه يا ليل كانت السبب في وجود وهم أه يا دنيا''، وأضاف أخر قائلا ''محدش يكلملنا مرتضى منصور يضرب لنا سيديهايه ولا اتنين لشيرين خلينا نخلص''.

وعبروا عن استيائهم الشديد من لغتها الانجليزية، فقالوا ''القناة السابعة عند شيرين يعني channel two''، ''no more English كلنا بناكل فول وطعمية''.

كما سخروا من طريقة كلامها الغريبة وضحكتها، فقالوا ''مش ممكن تكون دي دماغ طبيعية، دى دماغ ترامادول أو حشيش''، وعبر آخر عن غضبه منها قائلا ''متنفعش تعدي حلقة من غير فضايــح''.

وعن ضحكتها قالوا ''ضحكة شيرين دي ضحكة حشاشين من الدرجة الأولي''، أما عن مظهرها وشكلها خلال الحلقة ''اللوك بتاعك مش لايق عليكي، ده ماينفعش غير ع الشقر يا شيرين''.

كما وصفوها بالحاقدة التي تعاني من حقد السيدات المطلقات، فكتبوا تغريدات على تويتر قائلين ''حقد شيرين خلاها تخرب على وهم''، وكتب آخر ''ما بعرف شو رح تكون ردة فعل خطيب وهم بس يسمع كلمة طز من شيرين وقدام العالم كله''.

وتعليقا على الوردة الحمراء التي منحها قيصر الغناء كاظم الساهر لشيرين وغنائه لها، قائلين ''شيرين بتقول مينفعش أعيط والقيصر إداني flower، منك لله يا قيصر على التلوث إللى اتسببت فيه لينا ده''، وعبرت أخرى عن غيرتها قائلة ''الوردة اللى خدتيها من كاظم دي يا شيرين مش هتعمر معاكى، بنات مصر كلهم نشوكى عين اجدعها عين''، ''يعني ‏شيرين دي بأسلوبها وضحكتها الزبالة تاخد وردة من ‏كاظم وانا قاعدة هنا كده''.

وعبروا عن رفضهم الشديد لاستبعاد شيرين لخالد الخياط من فريقها وتفضيل كرار، فقال أحدهم ''شيرين خرجت خالد الخياط مع انها عارفة انه احسن من كرار بس لمجرد انه ميتقلش انها بتسيس للمصريين .. بظبط نفس اللي عملته السنة اللي فاتت''، وأشاروا إلى أن بكائها أثناء غناء المتسابقة ''وهم''  مجرد افتعال غير صادق ومبالغ فيها، كما وصفوا هذا الاختيار بأنه اختيار غير صائب.

No comments:

LinkWithin Variety

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

كوميديا

عالم الفيديو العربى